Nog ff afkicken. - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu Nog ff afkicken. - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu

Nog ff afkicken.

Door: BB

Blijf op de hoogte en volg Bram

28 September 2015 | Nederland, Bodegraven

Nog ff afkicken.
Bram kon het niet laten. Nog ff afkicken van al het speurwerk naar groot wild. Dus meneer gaat ook vanmorgen nog om 4.40 uur zijn bed uit. Rientje blijft alleen achter. Op een bijna privé-drive met 5 gasten en Charlie gaan we op jacht naar het jachtluipaard en en de chetah's. Maar ook vanmorgen zijn ze onvindbaar. Ook voor de rest. Dus plan B geeft aan dat we een vrij menu krijgen. Heel veel mooie vogels, de drie heren de Leeuw, de Black Rhino, het kan slechter voor een laatste drive. Hiermee kick je niet-echt af. Hierdoor wil je blijven. Maar dat is ons niet gegund. Aan alle moois van Afrika komt een einde. En dat mag ook wel. Na drie fantastische weken gaan we huiswaarts.
Nog even vanaf Durban Shaka Zulu Airport een groet. Wij gaan terug vliegen. Ik laat jullie in Holland de laatste belevenissen weten. Plus zeker nog de nodige foto's. Leuk al die support de afgelopen weken. Wij hopen jullie veilig en wel in Katwijk te mogen ontmoeten. THE BIG 4

• 28 September 2015 - 16:36

Dita:

Een hele goede reis gewenst! Kom veilig thuis allemaal, we gaan jullie weer volgen!
    xxx

• 28 September 2015 - 16:37

Moni:

Hallo alle 4!!

Een heel goede vlucht terug!!!!

We hebben enorm genoten van al jouw verhalen, Bram!!

Tot ziens in ons eigen landje......

• 28 September 2015 - 17:27

Fred,Henri En Alie:

Lieve allemaal, heel goede vlucht en bidden dat jullie weer veilig thuis komen. We zien naar jullie uit en een lief mannetje hier zeker zeg. Hij zal als hij jullie ziet het eerste zeggen.....dat is lang geleden zeg! Alle goeds met een dikke knuf van Henri. Nog effe dan kan het echt!!
    Liefs van hier.

• 28 September 2015 - 23:44

Nico Hoek:

Heel veel dank voor de geweldige verhalen over jullie belevenissen!! Het was een genot om alle verhalen te lezen. Heel erg boeiend en hilarisch. Maar ook voor jullie geldt dat aan alle mooie dingen een einde komt.

Wij wensen jullie een voorspoedige en veilige terugreis toe!! Tot in het ook mooie Kattuk

• 29 September 2015 - 18:04

Rob En Monique Zwierink:

Welkom thuis allevier! Wij hopen dat jullie gezond en wel zijn gearriveerd! Erg bedankt voor de leuke verhalen! Nu de foto's nog...;-)
    Hartelijke groeten,
    Rob en Monique

• 30 September 2015 - 00:22

Dita:

Ook aan de terugreis is weer een verhaal verbonden, maar dat gaan we vast nog lezen. Voor nu: Welkom thuis en slaap lekker in je âgge bed!
    Tot gauw allemaal! Xx

• 02 Oktober 2015 - 15:57

Family Barnhoorn:

Avonturiers,

Een goede terugreis wensen gaat niet meer omdat jullie al lang en breed terug zijn....
    Helaas is niet de hele BIG5 gezien tijdens deze reis, maar gezien de foto's hebben jullie er heel wat meer voor in de plaats gezien.
    Pa hartelijk dank voor de mooie, boeiende, pakkende verhalen en neem de tip van alle volgers ten harte om de verhalen te bundelen tot een boek! Een schouderklopje is vanaf mijn plek aan de buitentafel is zeker op zijn plaats. Dankzij u hebben wij de reis kunnen beleven alsof we er zelf bij waren. Dan wil ik afsluiten met een (denkbeeldig) applaus...

• 02 Oktober 2015 - 19:25

Bram Barnhoorn:

Lieve mensen,
    Weer gezond en wel terug op Katwijkse bodem. Na een reis die echt weer heel veel indruk heeft gemaakt. Wat een mooie natuur, wat een zorg, wat een "wild life ( de dieren wel te verstaan)". Na een paar daagjes schakelen sluit ik de blog bij deze af. Dank voor jullie mooie en leuke reacties. Naast de inspiratie die ik al doende meekreeg bij alles wat we deden is het ook een extra inspiratie als je ziet dat je mensen op reis meeneemt. Nu wacht een andere klus. Bij Albelli is de bon al ingekocht. Nu een "hugh" fotoalbum maken. Maar daarvoor moet ik eerst door ongeveer 4000 foto's heen worstelen. Dus als jullie me missen dan weten jullie waar ik mee bezig ben. Als het album af is en jullie hebben interesse om het in te zien, dan hoor ik dat wel.

Bedankt allemaal, Bram, namens de BIG 4