Verzekerd van vis! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu Verzekerd van vis! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu

Verzekerd van vis!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

24 Juli 2017 | Nederland, Katwijk-Midden

23 juli : Verzekerd van vis!
Na een nachtje wild kamperen zocht Bram in alle rust de oude kade weer op. De rest van het gezelschap lag nog op een oor. Even een hengeltje uitgooien en proberen een visje te vangen. Het begon met een klein gulletje. Te klein om te bewaren, maar helaas ook niet meer helemaal intact om verder te zwemmen. Gelukkig waren de 2 volgende exemplaren, 2 makrelen, wel goed voor de rookpan. Na deze visserij en het ontbijt werd het weer tijd om verder te trekken. Via de tunnel richting Odda, kwamen we in in Sunndal. Daar moest een camping zijn. Maar ja, dat dachten we gisteren ook. Nu hadden we het geluk wel aan onze zijde. Sunndal Camping, stijf aan het fjord. Heerlijk om hier te zijn. Bram vulde het aantal makrelen aan tot 4. De man een makreel. De heren konden vervolgens met een gehuurde roeiboot het meer op. Het was bloedheet op het water. Hier bleef nog meer vangst uit. Maar voor vandaag hebben we al vis genoeg. De makreeltjes staan in een pekelbadje en gaan straks de rookpan in. De eindbestemming is bekend

• 24 Juli 2017 - 19:27

AN:

Goedenavond vislui,

Ik kom superlatieven te kort. Er schieten momenteel zinnen door m'n hoofd als; de aanhouder wint, geduld is een schone zaak, wachten wordt uiteindelijk beloont enzovoort.
    De man een makreel, een verdrie/viervoudiging van een eerdere vangst?! En dat gratis. Ja en als je dan een roeiboot gaat huren om nog meer te gaan vangen (iets met te gulzig worden) is een soort van de goden verzoeken en dan vang je natuurlijk NIKS....had nu maar tevreden geweest met 4 makrelen. Grapje uiteraard... hahaha. Nee hoor, top prestatie pa, ga zo door.
    Geniet er nog lekker van en verheug me nu al op meer foto's.

Iedereen de groeten.
    Jullie trouwste volger.....Hahahahaha. ArBar