Een lekker Kattuks bakje en ........ - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu Een lekker Kattuks bakje en ........ - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu

Een lekker Kattuks bakje en ........

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

06 Juli 2017 | Nederland, Katwijk-Midden

Donderdagmiddag, de kleren staan klaar, alle papieren zijn geregeld. We gaan nog de laatste boodschappen doen. Onze Katwijkse grootgrutter vereren wij met een bezoekje. Al die laatste dingetjes nog, een wijntje, wat lekkers voor bij het wijntje, ingrediënten om ons hapje klaar te maken, wat lekkers voor bij de koffie, maar vooral een voorraadje koffie.
Want zeg nou zelf, op zijn tijd een lekker Kattuks bakje hoort erbij. Zeker met de kilometers die wij in het verschiet hebben.

Nederland, Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen, zomaar vijf landen waar wij doorheen komen richting de Lofoten / Noorwegen. Lekker hóórrr! Even er tussenuit, de natuur in. Rust alom!

In die natuur heb je volgens Rina allerlei soorten kleding nodig. Haar devies is, heel veel laagjes kleding, dan kan je alle kanten op. Dus onder haar supervisie mag ik haar kledingkastje praktisch inruimen. Ik dacht al dat er veel kleding mee ging. Maar schijnbaar ruim ik netjes en goed in en wordt er snel nog wat kleding bij gepakt. Ze heeft nog net geen lange jurk bij zich om in de Zweedse natuur al zwierend als "een al wat ouder elfje" tussen de bomen door te dansen!

Bepakt en bezakt gaan we morgen vertrekken. We zijn er klaar voor en gaan jullie op de hoogte houden van onze reis naar het hoge "noorden"!

• 06 Juli 2017 - 18:49

Rina En Jaap:

Hallo lieverds,

Wij wensen jullie veel vakantieplezier.
    Zie uit naar de reisverslagen.

Groetjes.

• 06 Juli 2017 - 20:21

Dita:

Heerlijk! Jullie gaan op vakantie!!
    Leuk om jullie weer te volgen, dat gaan we ook zeker doen, dan gaan wij toch nog een beetje op vakantie :-)
    Heel veel plezier, geniet er van en vooral een goede reis gewenst!

Groetjes vanaf de Haringkade

• 06 Juli 2017 - 20:23

Corrine:

Lekker genieten van al het moois wat op jullie pad komt

• 08 Juli 2017 - 15:43

AB:

Goedemiddag luitjes,

Op het moment van tikken zijn jullie al aardig op weg....
    Mijn vakantiereis en die van de kids gaat ook over enkele minuten aanvangen, 2 uur en een kwartier rijden met als eindbesteimming St. Kruis. Lekker genieten en ff de batterij opladen.
    Allereerst wens ik jullie heel veel plezier en ga (als ik voor mezelf spreek) weer lekker van alle avonturen die in de pen gezet gaan worden genieten. Ik sluit dan dus ook af met de woorden...; neem ons mee, neem ons mee op reis, ja neem ons mee naar Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen!!!! Have fun