Zweden here we come! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu Zweden here we come! - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu

Zweden here we come!

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

11 Juli 2017 | Nederland, Katwijk-Midden

10 juli Zweden here we come!
Vanmorgen vroeg eruit. Het was een koud nachtje, maar het zonnetje lachte ons toe. Vandaag is het richting de boot naar Zweden in Frederikshaven. Dat kunnen we relaxt doen. In Frederikshaven eerst nog een laatste boodschapje doen. Daarna op naar de haven. De Stena Danica was nog niet binnen. Wij waren op tijd en mochten wachten. De goed 3 uur durende overtocht werd gevuld met het kijken naar medepassagiers en foto's maken van de afvaart en de aankomst in Gotenburg. Een mooie binnenkomst tussen de eilandjes door. En nadat we de eilandjes gehad hebben volgt de brug. We gaan er net aan onderdoor. Eenmaal van de boot af gaan we verder op weg. Kijken of we Karlstad halen. Maar ook nu weer het devies, niets moet, alles mag.
We staan nu in Mellerud op de camping. Heerlijk rustig tussen het bos en de korenvelden. Lekker buiten in het zonnetje gezeten. We zijn in Zweden, weer een land verder. En we maken voorzichtig kennis met onze vriendjes, de knutten.

• 11 Juli 2017 - 22:12

Marco:

Deze verhalen zijn jaloersmakend! Heerlijk om in goed gezelschap zo vrij rond te trekken en van de natuur te genieten. Geniet verder!

Dikke kus,

Marco en Roel

• 12 Juli 2017 - 00:06

Annie En Kees:

Klinkt allemaal erg goed. Geniet ervan . Groeten van ons.

• 12 Juli 2017 - 00:25

AB:

Home sweet Zweden,

Finally arrived, O nee Noorwegen is de eindbestemming.
    Maar nu jullie er toch zijn, als jullie knut gevonden hebben willen jullie dan ook gelijk Anna, Elsa, Olaf en de rest de groeten doen....maar let it go.

Heel veel plezier nog en de rest van het gezelschap de garoeten