Dauwtrappen en genieten - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu Dauwtrappen en genieten - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Bram Barnhoorn - WaarBenJij.nu

Dauwtrappen en genieten

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Bram

12 Juli 2017 | Nederland, Katwijk-Midden

11 juli : Dauwtrappen en genieten.
We raken al goed ingedraaid. We hebben allemaal heerlijk geslapen.
Dus ook vroeg op met als thema " pluk de dag, pluk een roosje ".
Het weer was prachtig. We hebben heerlijk buiten ontbeten.
De camping was nog in diepe rust. Ondertussen waren wij al aan het
dauwtrappen en werd het 1e wild gespot, een hert. Na een bakje op weg gegaan.
Het weer zou bepalen tot hoe ver. In Saffle werd de voorraad aangevuld.
Daarna weer noord-over. Het weer bleef mooi. Dus het werd tijdig zoeken naar een camping. In Vitsand zagen we op de kaart een camping. Deze lag wat verder van de E45 af. Dus dat leek een goede keus. Komen we bij de ingang, zien we een bord; "Knuts camping". Gijs kreeg gelijk jeuk aan zijn oren. Hij hoorde de naam kunt Knut en zag in gedachte zijn gevleugelde mini-vriendjes al. Maar het was de naam van de eerste eigenaar. We werden ontvangen door Geert, een Fries. Samen met zijn vrouw Roos en dochter Vera waren zij een camping in Zweden begonnen. Beiden hun goede baan in Holland gelaten voor wat het was, en gekozen voor de ruimte en rust van dit mooie land. We werden met koffie ontvangen en hebben gezellig met deze aardige en gastvrije mensen zitten kletsen. Een heerlijke, nette, mooie en rustige camping aan een meer. Hier was het de rest van de dag goed toeven. En de blog kon bijgewerkt worden. Oat moan, tot morgen.

• 13 Juli 2017 - 10:05

Knut's Camping:

Hej hej dauwtrappers, dank voor de mooie woorden. Wij vonden het erg leuk om jullie te mogen verwelkomen op onze camping en wensen jullie nog een fantastische en onvergetelijke reis toe. En wellicht tot ziens... Hälsningar Vera, Geert & Roos

• 13 Juli 2017 - 11:04

AB:

Goedemorgen vanuit een zonnig St. Kruis,

Één en al serene rust bij jullie al ik het zo lees.
    En nog steeds in dezelfde Disney-film, want het is nog steeds Anna en Elsa wat de klok slaat.
    Ga vooral door met genieten en tot een volgende blog.

De garoeten